Jump to content
CvGaming

BAN-req SC


L.Marshall
 Share

Recommended Posts

  1. Create a new topic like this: "Ban request *In-Game name of offender* + date and timestamp".  (ie:  Ban request  Badcheater 2015-10-08 14.00)
     
  2. Use following template. Answer the questions and statements.
     

            Request Information

            Name: *[K.a.K] Marshall*

            Offender-Name: *I princip gänget som var inne men specifikt LuckaN*

            Date: 2015-11-01 - <20:50>

            Reason: Letar efter en FDM kille som är kvar när SC tagit sig till platsen. Vi råkar skjuta varandra som ni ser utan någon engage från något håll alls. Istället för att låta medic ressa, behålla våra grejer och gå därifrån säger dem till medic att inte ressa, lootar allt jag har och drar därifrån. Håller samtidigt en konversation med SC Olsson på steam om hur vi ska lösa det som olsson säkert kan intyga. Sen när jag blir ressad senare ca 10 minuter efteråt, kommer luckan och försöker skjuta mig igen fast än hela SC vett om vad som hänt och att det va ett misstag från båda parter. Sjukt dålig stil tycker jag.

 

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle säga att först killen där båda dog så tycker jag att båda ni 2 skott samtidigt och vill bara säga att jag har ingen med det att göra jag var där med som du såg så dog jag / SC Pablo 

Du blev ju ressad iaf och var en del av beslutet att loota mig och hålla medicen borta så att du inte har nått med det att göra är lite skevt tkr jag :)

Link to comment
Share on other sites

Du blev ju ressad iaf och var en del av beslutet att loota mig och hålla medicen borta så att du inte har nått med det att göra är lite skevt tkr jag :)

asså jag blev ressad och tog mina saker sen stack jag /SC Pablo

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.