Jump to content
CvGaming
  • 3

Arma 3, No Message Recieved


Olsson
 Share

Question

Tjenare, Jag har haft ett problem med mitt arma nu ett tag och har börjat bli ganska jobbigt, Problemet är att när jag startar arma och går in på en server så får jag no message recieved sen blir jag kickad för client not responding så kommer jag till lobby och då fryser mitt Arma och det går inte att stänga ner det på något sätt inte med aktivetshanteraren eller något, Då är jag tvungen att starta om min dator sen när jag försöker öppna Arma 3 igen så funkar inte battleye (Battleeye installation failed) så kan inte gå in på en server, Lösningen för att få igång battleye just nu är att VARJE gång jag får upp det måste jag ta bort Arma 3 installera det (När det kommit till ungefär 85% så står det cant read the disk) Då måste jag starta om datorn ännu en gång och gå in i steam filerna och ta bort en mapp som heter Downloading sen får jag installera Arma 3 igen och då funkar det TILLS nästa gång jag försöker starta det!

Nån som vet vad man kan göra åt saken?

 

//Olsson

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.