Adam Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 tjena tjena, iam back för en frågan om att bli unbannad. ja det var exploting som var anledningen varför jag blev bannad för, buggade mig in i hus. det var runt januari eller februari det hände för vet att det var ett tag efter jag fick mig medic ansökan godkänd men kan ha fel. jag vet att det var fel och ångrar det grovt, cvgaming vart den bästa servern jag spelat på och vill gärna spela på den igen. att exploita kommer inte hända igen, och pratar gärna på ts om det behövs. [T.R.S] pelle var mitt dåvarande namn. player id 76561198116748526 men tack o hej för stunden, hoppas det inte tar allt för lång tid att bli besvarad :DD Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Hej, återkommer senare idag med ett besked. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted December 12, 2015 Author Report Share Posted December 12, 2015 idag vart det lördag haha, ta du din tid Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted December 21, 2015 Author Report Share Posted December 21, 2015 ja du 30 dagar sen jag skrev mitt inlägg här, vet inte om du skiter i mig eller om du helt enkelt har glömt bort mig Feroz and Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted January 17, 2016 Author Report Share Posted January 17, 2016 On 2015-12-07 at 9:12 AM, Jonasp said: Hej, återkommer senare idag med ett besked. ja, har du något besked än ? Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Accepterat din ban appeal.. håll dig i skinnet. Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts