Olsson Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Name: [SC] [Boss] Olsson Offender-Name: [HoLAB] Axel Date: 2015-11-21 Reason: Vi rånade HoLAB så kommer HoLAB Axel och kör rakt in i oss! Bevis: https://youtu.be/Cd3KXuh2epI Like this Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Jättefin text Olsson. Jag skulle ta dig och ban requesten mer seriöst om det bara va en normal text V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 22, 2015 Author Report Share Posted November 22, 2015 1 minute ago, Goatis said: Jättefin text Olsson. Jag skulle ta dig och ban requesten mer seriöst om det bara va en normal text Vad menar du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Olsson , jag skulle vilja att du laddade upp ett lite längre klipp. Du får 24 timmar på dig att ladda upp det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Efter att ha sett ett par videos till ifrån situationen och även pratat med båda parter så kommer jag vara lite mildare med bannen. Axel är bannad 12h för VDM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts