Kafarov Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Name: [T.W.C.B] Sgt. K. Tacos Offender-Name: [Cv-D] [Legend] Stefan.Ö Date: 2015-12-06 <18:35> Reason: RDM, jag och Lt. Daryl hade dödat ett par snubbar som försökt fly. Jag försöker få ut Medicen som krockat ut ur hans bil för att få tyst på sirenerna. Då engagar Cv-D mig bakifrån, jag vänder mig då om, och under processen som jag tar upp händerna så skjuter han mig, han ger mig inte tillräckligt mycket tid. Jag anser därför att jag borde få en refund, och håller inte Stefan.Ö med på det så får admins göra ett gemensamt beslut. Evidence: https://www.youtube.com/watch?v=06JZQL9FxSI&feature=youtu.be Morio and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan.Ö Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Här är videon från mitt perspektiv. Han vänder sig imot mig och det ser ut som han sicktar med sitt vapen i mot mig. Kommer även ge han refund. Kafarov and Obbe 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 6, 2015 Author Report Share Posted December 6, 2015 Stefan.Ö har erbjudit refund men jag har inte fått tillfället att få den än. Kommer kontakta admin när detta är gjort så att han kan låsa och slänga ban requesten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 On 2015-12-06 at 8:21 PM, KayTac said: Stefan.Ö har erbjudit refund men jag har inte fått tillfället att få den än. Kommer kontakta admin när detta är gjort så att han kan låsa och slänga ban requesten. Är detta ordnat? @Stefan.Ö @KayTac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 8, 2015 Author Report Share Posted December 8, 2015 1 hour ago, Kupa said: Är detta ordnat? @Stefan.Ö @KayTac Bortsett från att jag inte kunnat vara tillgänglig till refunden än så är den väl det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 8, 2015 Author Report Share Posted December 8, 2015 Denna Ban Request kan stängas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts