Jump to content
CvGaming

"[ban appeal] S.C Costas


ToungKlipparn
 Share

Recommended Posts

Namn: S.C Costas

Datum: 8-9 månader sedan

Jag är alltså talesman åt Costas.

Hej, Costas här! Det är så att jag vart bannad för cirka 8 månader sedan? Jag var väldigt arg och detta skedde under en tid då det var mycket diskussioner å småbråk i S.C, och till slut slog det ba slint å så lacka jag ur helt och fick mig själv frivilligt bannad. Det har nu gått en lång tid och mycket har hänt sedan dess, jag tycker själv att jag mognat ifrån mitt gamla beteende och jag har nu börjat sakna servern och alla vänner som fortfarande är kvar.Om ni är villiga att ge mig en ny chans så vore det gött, jag ångrar mig något otroligt och jag ber verkligen om ursäkt för mitt tidigare beteende. Nu får jag hoppas på det bästa, hare bra så länge!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Får väll börja med att ta första steget och säga välkommen tillbaka till forumet.  Andra steget blir väll att besvara din förfrågan om att bli unbannad. 

Inte bara kände du dig hjärntvättad när du drog, du måste också ha fått permanenta skador då du faktiskt är dum nog till att skriva en appeal. 

Då du kände ett enormt hat över CvGaming och mer eller mindre majoriteten av spelarbasen så  ser jag inte ens varför du tar dig tid att skriva en appeal.

Slutligen så kom det ju även fram hur mycket items du hade valt att dupea, något vi har nolltolerans för i denna fruktansvärda community.

Jag väljer därför från hela mitt hjärta att  skriva  DECLINED i en extra fet text.

Ps. Du hade inte trivts här ändå. Majoriteten av de  personer som du skulle bli så glad över att slippa, är kvar. Och du, vi vill inte ha dig här.

 

Mvh Skånejäveln.

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.