ToungKlipparn Posted December 14, 2015 Report Share Posted December 14, 2015 S.C Roger Svensson 2015-01-06 Jag skriver inlägget åt Roger Svensson. Tjena alla admins! Nu är jag tillbaka, 11 månader efter min permban. Ni skrev ''So the bann remains permanent and we might revisit in the future when wounds are mended.'' på min första ban appeal. Så nu när det gått så här lång tid och jag inte riktigt funnit kärleken på andra servers så tänkte jag kolla med er hur ni tänker när det gäller mig. Jag vet och har förstått alla mina fel och jag förstår absolut er när ni bannade mig. Det vore extremt kul om ni kunde ta ett snack ni admins och eventuellt lyfta min ban när det gått så lång tid. Tack på förhand /// Simon ([S.C] Roger Svensson) LukasL, V1RRE and Takó 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Tjenare Roger. Alltid ber folk om en andra chans, hur många chanser ska vi som admins ge er spelare? Om inte jag minns helt fel nu, så spelade du polis under en period. Du fick då för dig att du skulle sluta spela APD, och köpte därför ut en hel del med MX och västar för att ha som civil. Tog dig på bar gärning, och du fick spela kvar etc. Sen åker du dit för dupeing. Så jag anser att du fick din andra chans, du pissade på den. Och du är nu inte välkommen på CvGaming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts