Jump to content
CvGaming

"[ban appeal] S.C Roger Svensson


ToungKlipparn
 Share

Recommended Posts

S.C Roger Svensson

2015-01-06

Jag skriver inlägget åt Roger Svensson.

Tjena alla admins! Nu är jag tillbaka, 11 månader efter min permban. Ni skrev ''So the bann remains permanent and we might revisit in the future when wounds are mended.'' på min första ban appeal. Så nu när det gått så här lång tid och jag inte riktigt funnit kärleken på andra servers så tänkte jag kolla med er hur ni tänker när det gäller mig. Jag vet och har förstått alla mina fel och jag förstår absolut er när ni bannade mig. Det vore extremt kul om ni kunde ta ett snack ni admins och eventuellt lyfta min ban när det gått så lång tid.

Tack på förhand /// Simon ([S.C] Roger Svensson)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tjenare Roger.  Alltid ber folk om en andra chans, hur många chanser ska vi som admins ge er spelare?  Om inte jag minns helt fel nu, så spelade du polis under en period.

Du fick då för dig att du skulle sluta spela APD, och köpte därför ut en hel del med MX och västar för att ha som civil. Tog dig på bar gärning, och du fick spela kvar etc.

Sen åker du dit för dupeing. Så jag anser att du fick din andra chans, du pissade på den. Och du är nu inte välkommen på CvGaming. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.