Jump to content
CvGaming

Ban Request - [TR] HedmaN ([?] HedmaN)


Kafarov
 Share

Recommended Posts

        Name: [Cv-D] [Pros] Xonrad

        Offender-Name: [TR] HedmaN ([?] HedmaN)

        Date: 2015-12-13 - <18:15>

        Reason: As you can hear in TeamSpeak. Ramirez says that The Renegades told him that if his teammates (us) doesn't get out of there, they would execute him. So i holstered my gun, and tried to run behind the sand bags. But i got pinched on the way there and i did comply to their demands. I talked to [TR] Hejsan ([?] Hejsan) who engaged Ramirez and [TR] HedmaN ([?] HedmaN) who killed me and they claim they were allowed me because i was running towards the cargo tower, but i started to run up to the tower as soon as i started taking fire. So he had no actual reason to kill me.

        Evidence: https://www.youtube.com/watch?v=32O4g2L0vNs *DON'T FORGET TO TURN THE VOLUME DOWN UNLESS YOU WANT YOUR EARS TO BLEED IN THE END*

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, HedmaN said:

Han sa aldrig till oss att ni skulle dra så vi antog att du försökte springa upp i cargot för att ta pos.

Men då får ni engaga så att era polare hör i TeamSpeak också då. Det är inte riktigt mitt problem att han inte gjorde det heller.

Link to comment
Share on other sites

Just now, HedmaN said:

nä då är det ju hans fel han som blev engagad. för vi tog aldrig kominikationen av honom,  då är det ju inte mitt fel. "(förlåt för dålig svenska)"

Men eftersom Hejsan sa till honom att vi i hans gang skulle tagga ifrån området ''annars avrättar vi dig'' och jag gjorde precis som ni sa och ändå så skjuter du mig så är det visst både ditt fel för att du sköt och Hejsans fel för att han inte gav er information i TeamSpeak, har jag rätt?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, HedmaN said:

nope, han sa det till mig fast din grabb i ditt gäng sa aldrig att ni skulle dra till oss.

Vadå dra till er? Sa Hejsan verkligen ''Be dina polare att komma hit?''
Och om det är sant så får ju du eller Hejsan posta det som bevis här.

Link to comment
Share on other sites

  • Nordqvist locked this topic
  • 3 weeks later...

Jag skulle vilja se en video ifrån Ramirez då det är han som får ultimatumet.. I den här videon så har man ingen aning om Ramirez säger till [TR] att hans vänner är påväg att lämna området. 

Ramirez får 24 timmar på sig att ladda upp ifrån sitt perspektiv annars kommer jag behöva autodeclina denna!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kJn said:

Jag skulle vilja se en video ifrån Ramirez då det är han som får ultimatumet.. I den här videon så har man ingen aning om Ramirez säger till [TR] att hans vänner är påväg att lämna området. 

Ramirez får 24 timmar på sig att ladda upp ifrån sitt perspektiv annars kommer jag behöva autodeclina denna!

Är Ramirez verkligen tvungen att säga till TR att vi är påväg därifrån? Han svarade ju ''Ok'' när TR sa till honom att ''Om inte dina polare drar härifrån så kommer vi att skjuta dig''

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, S.Tigris said:

Är Ramirez verkligen tvungen att säga till TR att vi är påväg därifrån? Han svarade ju ''Ok'' när TR sa till honom att ''Om inte dina polare drar härifrån så kommer vi att skjuta dig''

Om någon säger till mig att be mina vänner dra så hade jag sagt de till mina vänner och sen sagt  "Jag har sagt till dem nu och dem kommer dra" till dem som ställde ultimatumet just för att mina vänner inte ska bli dödade. 

Men som sagt, vi vill gärna ha en video ifrån Ramirez perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kJn said:

Om någon säger till mig att be mina vänner dra så hade jag sagt till mina vänner det och sen sagt  "Jag har sagt till dem nu och dem kommer dra" till dem som ställde ultimatumet just för att mina vänner inte ska bli dödade. 

Är det nödvändigt? Jag tycker att om dom bett Ramirez att vi ska dra, och jag springer ner mot sand bagsen med hölstrat vapen så tycker inte jag att man skjuter.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, HedmaN said:

men han sa ju aldrig till oss att ni skulle dra så jag antog att du försökte dra mot cargot och ta pos. ni får lära er att prata i gänget

Ni tog hans comms men jag ska försöka få ut en video från hans pov

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.