Jump to content
CvGaming
  • 0

Suddenly "kicked off" repeatedly


Kupa
 Share

Question

Basically when I connecting to the Server, I'm being kicked off..

There is absolutely no known reason for this, it might be something regarding my connection to the Server and the other way round. The reason I think that's the problem, is because my FPS is massively reduces itselfs. (You'll notice when your watching my Video)

Original direct link: https://www.youtube.com/watch?v=Xs6pMvTniIo&feature=youtu.be <- 3 Times in the row.. 1st: 0:00 , 2nd: 1:25 , 3rd: 3:11

if you've encountered the same problem or know a solution, please reply.

 

(PS: My resolution is crap, since I'm playing on a 32" TV Screen... Looks better POV, fraps is shit ;) )  

 

Best Regards / R. Kupa

 

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 2
50 minutes ago, olle123 said:

Jag skulle ändå rekommendera att du bara provar t.ex "norton" bara för en dag. det kanske är något som inte "panda" upptäcker men "norton" gör 

Man skulle kunna tro att Norton är så himla bra för att det kostar men nja inte direkt, bästa antivirus skyddet man kan ha är en hjärna. Och kanske ett gratis skydd som backar upp hjärnan när den inte kan tänka klart 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Just now, Ludwig said:

Får det också ibland när

servern har precis startat. Brukar bara verifiera game cache så funkar det :) 

Jo, har frågat runt i TS3 och det verkar vanligt. Problemet är att jag får detta 7/10 gånger. Nu vart det 3 gånger i rad. Vilket suger rätt rejält..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minute ago, olle123 said:

Jag skulle rekommendera att du går in på din datorn och kollar om det körs några okända program och ta bort dem. Om det inte funkar skulle jag rekommendera att avinstallera spelet och installera det igen. 

Har 28 processer igång, då jag rensar min dator på nästan ingenting varje dag, så på den biten är det ingen fara. Och avinstallerat har jag gjort, Steam också för den delen.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.