Jump to content
CvGaming

Sista från ToxiC!


Toxxan
 Share

Recommended Posts

Jag har fått många chanser på denna server och jag kommer att sakna varenda en utav er som spelar på servern som jag har träffat ingame/teamspeak. Jag kommer nu dra vidare till andra spel och sluta försöka få unban här då det visar sig att jag inte får en andra chans, Jag säger förlåt till alla som jag har gjort ledsen eller nått dumt jag sagt till er! 
Jag saknar teamspeak samtalen man hade under tiden man farmade och afriel kom och färgade ens HEMT, Saknar även skratten och skjutandet :D 
Men nu är min tid förbi. Jag har varit permanent bannad mer än 1 månad och jag saknar er sjukt mycket men detta är det sista ni kommer se utav mig på denna community.!
Jag vill speciellt tacka alla Admins då dom hjälpt mig genom tiden jag varit här. Och H.R.A Vill jag också tacka, Det var sjukt roligt att träffa alla er som spelar där och jag kommer sakna er! 
Men jag ska inte skriva så mycket mer här och säga ett sista hej då! 

Hej då alla på Cvgaming, ni har varit sjukt rolig tiden som varit!

Admins får ta bort ifall ni vill, Men skulle vara roligt ifall folk hinner läsa min sista hälsning till spelarna!

/// [Cv-D] ToxiC [A.P.D] T.Willis [H.R.A] ToxiC 

Link to comment
Share on other sites

Hej Toxic, eftersom du faktiskt verkar ha förändrats(den toxic jag kommer ihåg hade aldrig skrivit något i stil med detta)

Så jag kommer säga till Karlsson så får han kontakta dig så du kan få en chans att förklara varför du vill bli unbannad och vad du kan tillföra till communityt

Mvh Bobbi

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Jonasp said:

Hej Toxic, eftersom du faktiskt verkar ha förändrats(den toxic jag kommer ihåg hade aldrig skrivit något i stil med detta)

Så jag kommer säga till Karlsson så får han kontakta dig så du kan få en chans att förklara varför du vill bli unbannad och vad du kan tillföra till communityt

Mvh Bobbi

Tack! fick höra utav karlsson nu.!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.