Quincy Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Name: *Your in-game name* Jack Rodriguez Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> I November Tror jag Reason: Jag var Dum som dupade grejer och jag ångrar mig jävligt mycket för det jag har gjort cv är som ett andra hem för mig jag spelar varje dag och jag var till och med medic en stund som jag tyckte var väldigt kul.Ni kan till och med nolla min karaktär och ta bort allt.men om ni unbannar mig så kommer det betyda allt i hela världen för mig.Mvh Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Du var ju inne innan o spelade med oss lol? Elnour Isak Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quincy Posted December 30, 2015 Author Report Share Posted December 30, 2015 Sorry skrev fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Ser ju inte bra ut detta.. Om detta var menat som en ban appeal för dupande på en annan community? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts