Jump to content
CvGaming
  • 0

Kicking and heavy lagg


B. Lattman
 Share

Question

asså jag försöker spela arma III altis life servern men det går inte för jag Laggar så mycket sen står det när jag laggar You we're kicked from the game. jag blir ledsen för jag vill gö en medic appplication men jag kan ju inte för det går ju inte och spela. jag har typ 15 ms ping när jag inte spelar MP men jag vet inte hur man kollar på pinget i arma III multiplayer. så kan nån hjälpa mig nån admin eller nåt. Fast det som är konstigt är när det är kväll så går det som att spela och man blir inte kickad. så nån hjälp mig här 

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Man har ingen ping när man inte spelar MP så att du har 15 där är väldigt udda.

Tror att du blir kickad för att din ping är för hög och anledningen till det kan vara att man har en gemensam förbindelse "till internet" med andra i samma bostad eller område.

Det skulle även förklara varför det fungerar på kvällar då det är färre som är vid datorn på kvällar.

 

En annan teori är att battleye på din dator inte fungerar och då kommer servern kicka dig automatiskt.

 

Det är i princip bara två orsaker till att man blir automatiskt kickad "utan anledning".

Den ena är ping

Den andra är att servern inte kunde verifiera att du har battleye igång.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.