Kafarov Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 Not the best quality but YouTube fucks the video up a bit, all kills are not beautiful but they don't need to be either. Enjoy! bobin, Hallvardo, CasperEbbesen and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 fan asså fick vara med på montaget när du döda mig vid toan så pilla jag mig i näsan så kunde inte göra något men 10/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 30, 2015 Author Report Share Posted December 30, 2015 16 minutes ago, Pablo- said: fan asså fick vara med på montaget när du döda mig vid toan så pilla jag mig i näsan så kunde inte göra något men 10/10 LMFAO, jag petade själv i naveln och sköt samtidigt så det var ren tur... Pablo- 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 53 minutes ago, S.Tigris said: LMFAO, jag petade själv i naveln och sköt samtidigt så det var ren tur... Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now