Dubrovka Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 Bröllop på CvGaming! Ändrade planer mer info när fylle orre och sapphire är nyktra! Folk som bara är där för att förstöra kommer att avrättas direkt! Kurreman, Joelelele, HedmaN and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 Neeej Min Miss H, Orre jag kommer leta efter dig inatt. Elnour Isak Adam, Imlay and Rarre 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
n9ne Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 Tråkigt att man inte kunde visa mina känslor för Miss H innan hon blev tagen. Förhoppningsvis så händer någonting som gör att hon blir min istället för dig Orre. Om inte.. Så lycka till i livet José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 Vart är det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted January 5, 2016 Author Report Share Posted January 5, 2016 On 2016-01-01 at 4:16 AM, n9ne said: Tråkigt att man inte kunde visa mina känslor för Miss H innan hon blev tagen. Förhoppningsvis så händer någonting som gör att hon blir min istället för dig Orre. Om inte.. Så lycka till i livet Jesper Jesper Jesper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now