Charlie Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Tjenare boys, jag kommer att ta det lugnt ett tag, vart extremt ledsen när H.R.A lades ner och vi fick reda på det 30 min innan, tröttnat på arma för tillfället kommer finnas i TS till och från. Stort tack till dem som jag har spelat med, ni vet vilka ni är. A.Karlsson, HedmaN, Kafarov and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Sådant är livet, inget varar för evigt! Get used to it..... Kupa, Nordin and Charlie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Ha de bra Charlie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Han inte spelaa med dig så länge men det vaar trevligt så länge det vara. Kör hårt så hörs vi säkert! Lycka till i framtiden! Charlie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Tråkigt att höra men hoppas du kommer tillbax senare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now