Olsson Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Name: [SC] Olsson Offender-Name: [T.C.F] José De Perez, [T.C.F] Castiel Date: 2016-01-20 Reason: Vi hade engeagat T.C.F och när vi dödat dem och ska loota så combatloggar dem så vi inte får allt gear. Bevis: J.Ramirez, Kafarov, Vpswede and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castiel (Oliver) Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 (edited) Hej, Castiel här. Jag fattar inte varför ni anmäler mig för kombat logging mitt internet dog när det var typ 10 sek till respawn ändå man kan se i ts också att jag tappade anslutningen så det fanns inget jag hade kunnat göra. Ni fick ändå upp allt från min kropp ändå förutom typ kikare och småskit som kostar typ 50 dollar totalt Edited January 20, 2016 by Castiel (Oliver) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 20, 2016 Author Report Share Posted January 20, 2016 2 hours ago, Castiel (Oliver) said: Hej, Castiel här. Jag fattar inte varför ni anmäler mig för kombat logging mitt internet dog när det var typ 10 sek till respawn ändå man kan se i ts också att jag tappade anslutningen så det fanns inget jag hade kunnat göra. Ni fick ändå upp allt från min kropp ändå förutom typ kikare och småskit som kostar typ 50 dollar totalt Det stämmer inte hur kan det komma sig att både du och din polare tappar internet samtidigt och vi fick inte upp din Carrier Lite eller kläder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castiel (Oliver) Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 17 hours ago, Olsson said: Det stämmer inte hur kan det komma sig att både du och din polare tappar internet samtidigt och vi fick inte upp din Carrier Lite eller kläder. Men nu var det inte så att båda fick internet problem samtidigt jag vet inte äns vad som hände med josé pga. mitt internet dog så jag tappade anslutning till allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 21, 2016 Author Report Share Posted January 21, 2016 (edited) 6 hours ago, Castiel (Oliver) said: Men nu var det inte så att båda fick internet problem samtidigt jag vet inte äns vad som hände med josé pga. mitt internet dog så jag tappade anslutning till allt. Edited January 21, 2016 by Olsson Kafarov and WoXXeN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 [T.C.F] José De Perez 2 days for combatlog [T.C.F] Castiel 2 days for combatlog If you don't tell admins that your game crashed while you are dead, you will get banned for combatlogging Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts