M. Gray Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 (edited) Ja jag är ju gammal polis-Räv men det är nog många nya spelar på servern som ej haft nöjet att käfta med mig så får väl lägga en ny presentation. 35 år gammal. Ja GAMMAL. . 2 killar på 11 och 13 år. Spelat på cvg sen september 2014. Har egen Youtube kanal och brukar streama på twitch. Kom dess för innan från CPC gaming där jag var polis 6 månader. Gillar roll play. Är noga med att det ska vara rätt och riktigt. Även om det innebär att jag förlorar. Har runt 1800 h på arma. De flesta är som polis och är nog det enda jag kan. Är betydligt bättre pilot och ledare än skytt. Även om jag säkert har dödat de flesta här inne . Bobbi och afriel har ju dött ett par gånger av mitt älskade mk18. Även om afriel hade räkning hur många GrayCarrierlight han hade. . Edited January 21, 2016 by M. Gray Kurreman, José de Jesús, Elnour Isak Adam and 13 others 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Välkommen tillbaks riktigt roligt att du hittat hit igen Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Fan Gray var ett tag sen vette fan om du kommer ihåg mig men välkommen tillbaks mannen, verkligen <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 1 hour ago, M. Gray said: Även om afriel hade räkning hur många GrayCarrierlight han hade. 46 otroligt fina Gray Lite's har jag samlat på mig.. Br0ze, V1RRE, kungen and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Välkommen tillbaka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Gray Posted January 21, 2016 Author Report Share Posted January 21, 2016 53 minutes ago, Afriel said: 46 otroligt fina Gray Lite's har jag samlat på mig.. Hemskt många det var... nästan otäckt många. . ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now