Jump to content
CvGaming

SC RDM


Obbe
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Olsson said:

Den som lootade var Bruce Bayne, vi visste inte att det var en fight och han har precis börjat spela på servern och han kan inte så mycket.

 

 

Och jag visste inte heller att det var en fight när jag lootade polisen vid fängelset i Kavala, och du sköt mig ändå. Lär dig reglerna och bortförklara inte så fort SC/du gör något mot reglerna. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tim said:

Och jag visste inte heller att det var en fight när jag lootade polisen vid fängelset i Kavala, och du sköt mig ändå. Lär dig reglerna och bortförklara inte så fort SC/du gör något mot reglerna. 

 

Och vem är du? och varför skriver du i denna ban requesten?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • 2 weeks later...
On 2016-01-24 at 6:27 PM, KayTac said:

Men Olsson, vi har KOS på hela SC om en medlem i SC lootar. Ni får inte besvara elden, ingen av er får det.

Stämmer EJ, du har rätt att skjuta han som lootar inget annat. du kan inte skjuta någon som är 500meter därifrån.

 

On 2016-01-24 at 7:07 PM, KayTac said:

vad har det med denna ban request att göra?

Det är samma fight, men han borde göra en egen ban request (kommer denna upp med video som visar att Mr cat glitchar/exploitar så kommer han åka på en ban.

 

Gällande ban requesten i sig så verkar det extremt rörigt, för att förklara.

NEJ ni har inte KOS på hela gänget när ni dödar en som lootar, varför i helvete skulle ni få kos på hela gänget?

 

Jag kommer declinea denna ban req då ni gör minst lika mycket fel...............

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.