Jump to content
CvGaming

Bartowski Ban Appeal?


Barre
 Share

Recommended Posts

     Name: [?] Bartowski

            Date: 2016-01-30 . Ingen anningvilken tid bannen lades.

            Reason: Ja då ska vi se. Igår ca 18:00 for jag hem till en av mina polare för att ha en liten klassåterträff med dom jag gick med i högstadiet. När jag kommer till platsen så sitter dom och äter brownies och dom låter mig ej smaka vilket jag tycker är konstigt...aja kvällen fortsätter och ett par drinkar senare så börjar jag att märka av ett konstigt beteende från mina polare och inte mycket senare än det så började vissa att få panik attacker och ber mig ringa ambulans så jag tar inga risker och gör det. När ambulansen kommer så är jag den enda på platsen som är helt klar i huvudet så jag åker med in till akuten för att sedan försöka få tag på deras föräldrar. När föräldrarna till personerna kommer så har sjukvårds personalen gjort blod prover och det visade sig att de hade marijuana i blodet. Detta kom som en liten chock för att vi bor i en liten stad och detta förekommer inte ofta. Jag stannar där i ett par timmar för att se till att allt går bra. Sen vid midnatt så åker jag hem till min polare och där står en brud och städar så jag hjälper till lite. Sen så skjutsar hon hem mig så jag är hemma vid typ 1:45. Jag sätter mig vid datorn och märker att unknown är fullt inne. Trots att jag haft en jävligt pissig kväll och var trött så loggade jag in som "Brune". Utan att ens tänka efter plockar jag ut en offroad i kavala och kör ner till slave trader området och bara åker runt i cirklar och dagdrömmer. Sedan hör jag att någon i TS säga "A.P.D Alvarez är här i en helikopter" så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå och lägga mig innan det blev vev. Vilket jag gjorde. Jag vaknar upp ca 12:30, slår igång datorn går in på TS och snackar med gänget. Sen säger någon att Kray hade snackat med Afriel att jag var inne som Brune. Så jag sa "jahapp?". Inget mer med det så vi går in på AFC och lirar lite men sedan så bestämmer vi oss alla för att gå in på CvG och lira lite. Så jag loggar in och bemöts av meddelandet "2 Days | METAGAMING| / Afriel & Legacy" .... Då jag tänker "Wut?" så jag frågade om någon har video från nattens händelse och som tur var hade Al Sah him det och här är den: https://vid.me/Z0D7

0:32 Brune disconnected 

0:57-1:00 så säger jag med en svag röst något i stil "Amen jag ska dra" sedan disconnectar jag från TS.

2:36 Krayroski lägger en fullständig engage emot A.P.D

Så jag har 2 frågor egentligen.

1. Kan ni ta bort min ban?

2. Vad gjorde jag som föll under "metagaming" ?

Tack för mig.

 

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

1. Det tänker jag inte göra.

2. Gänget [?] är fullt inne varpå du och Toxic(?) loggar in och bestämmer er för att spela. Toxic befann sig i närheten av Feroz under en period men dem gick sedan olika vägar och därför så har jag och afriel valt att inte låta han falla under samma kategori som du. Varför du är bannad är alltså för att Unkown ligger upplagda på Slave Trader för att man antagligen försöker råna någon som kommer dit för att sälja. Sen så kommer du dit, fortfarande med i deras gäng som 9:e medlem online utan tagg och åker omkring i deras område, först står du en bit ifrån dem åt kavala hållet så att du "Antagligen" ska kunna se först ifall det kommer en helikopter mot slave trader. Sen när APD landar så har du positionerat dig på andra sidan berget så att APD ligger mellan dig och resten av Unknown. 
Jag och Afriel kom överens att om du kan lämna in en VOD som under HELA tidsförloppat på att du inte ger information i Teamspeak eller i Group chat så lyfter vi bannen, detta med tanke på att du var 400 meter ifrån dem och att vid ett tillfället så var du så nära att ni lyckades med att köra över varandra. Sedan när polisen kommer så är du cirka 250-300 meter bakom dem på en kulle.

Har du ingen vod som sträcker sig från att du for dit till att du gick och la dig så kommer bannen att stanna. 
ALLA andra kommentarer här som inte innefattar en VOD ifrån bartowski kommer att belönas med en Varning. Den enda som får kommentera är bartowski själv då jag redan hört Unkowns version ifrån Krayroski. 

 

 

Sidenote: 

Att du har haft en dålig kväll det beklagar jag som fan alltså, men ifall vi skulle dömma förmildrande på sådant som vi faktiskt inte vet har hänt eller såna här situationer överhuvudtaget då kommer alla att ha en historia så fort dem gjort något, med detta menar jag inte att du ljuger men jag hoppas du förstår hur jag menar!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Legacy™ said:


Har du ingen vod som sträcker sig från att du for dit till att du gick och la dig så kommer bannen att stanna. 

 

Jag är alltså intresserad på en VOD ifrån dig. Vad någon annan i gänget håller på med är jag rätt ointresserad utav i detta fallet. 
Det finns flera andra sätt att delge information på även om jag inte kan höra dig i klippet som han länkar, du har ingenting på platsen att göra som en 9:e medlem och det är stenhårt på sånt. 

Sålänge jag inte kan se vad DU gjorde på platsen så kommer jag inte att ta bort någonting, är afriel intresserad utav att göra det så får du höra av dig till honom. I detta klipp ser jag dig i max 30 sekunder och det räcker inte för min del.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Legacy™ said:

Jag är alltså intresserad på en VOD ifrån dig. Vad någon annan i gänget håller på med är jag rätt ointresserad utav i detta fallet. 
Det finns flera andra sätt att delge information på även om jag inte kan höra dig i klippet som han länkar, du har ingenting på platsen att göra som en 9:e medlem och det är stenhårt på sånt. 

Sålänge jag inte kan se vad DU gjorde på platsen så kommer jag inte att ta bort någonting, är afriel intresserad utav att göra det så får du höra av dig till honom. I detta klipp ser jag dig i max 30 sekunder och det räcker inte för min del.

Jag har försökt att nå dig i TS men det verkar inte som att du vill snacka där så jag tar det här.

Vi börjar såhär. Du skrev detta:  c9a195bf9c12d2cd18dfd5e4f7c05fb0.png
 

Du beskriver relativt detaljerat vad jag gjort ingame och vart jag varit. Så jag drar slutsatsen att ni har speccat mig. Det betyder att sett med era egna ögon vad jag gjort ingame och hur jag rört mig mm...

Därför förstår jag verkligen inte varför du vill ha en POV från mig när du själv har sett mig redan?

2. Du skrev detta: https://gyazo.com/75ea86ba58d68e123950496f58744c7e

Du vill att jag ska ladda upp en VOD som bevisar att jag inte sade något i group chat eller side. Al sah him filmade denna video är i gänget så du kan se group chat i hela tidsförloppet och han sitter dessutom i TS där du kan höra mig i TS.

3. Ni har lagt bannen utan att ens prata med mig, Jag gjorde denna ban appeal, Jag laddade upp det du ville se så jag förstår inte varför du vill ha min POV när den enda skillnaden mellan den och al sah hims är att den visat hur jag rört mig ingame men eftersom att ni speccat mig så har ni ju redan den punkten överstruken.

Förstår fortfarande inte vad denna ban är baserad på nu när du sett alltihop.

En liten edit bara: Du skrev även att jag "antagligen". Alltså så som jag uppfattar det så har ni lagt denna ban för någonting ni tror att jag har gjort och nu så ska jag bevisa mig oskyldig på 3 fronter, ingame, group chat och ts. Dock så såg ni 

Tack 

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Ja jag är mycket väl medveten om vad jag skrev och jag ville att du skulle ladda upp så att jag kan se att inte delger information någonstans, att bara nämna TS och Group var rätt oklart utav mig då det såklart finns flera sätt att lämna ut information på än bara dem. Återigen så hjälper Al sah hims POV inte mig så värst mycket. 
Jag har inte spectatat dig en enda gång utan det är afriel som gjorde det under korta stunden, däremot så fick jag uppdaterade bilder på vars din markör befann sig på kartan och på så sätt kunde vi komma fram till att du rörde dig omkring i området. 

Låt oss säga att du INTE gav någon information över steam/TS/FB/SMS eller vad som helst, faktum kvarstår fortfarande att du inte har någonting i området att göra. Din placering på kartan kan delge taggar, markeringar på kartan och den typen av information som delas ut utan att du behöver säga den själv. Anser att du göra två fel, du är skäligen misstänkt för Meta-gaming, vilket du har misslyckats att motbevisa att du inte har gjort. Samt att du bryter mot regeln som säger hur många som får vara inne och eftersom du är så pass nära att du t.om kör över dina gängkompisar bevisar bara poängen jag har i det. 

Vi la bannen utan att prata med dig, helt korrekt. Eftersom att medan jag och Afriel diskuterade detta så försvann du både in-game och i Teamspeak så vi valde då att snacka med Kray, vilket jag redan har förklarat för dig.

Har inget problem att prata med dig i teamspeak men om du kikar på min idle time så ser du nog att jag inte sitter där längre då jag skriver till dig från en annan enhet medan jag försöker se lite ishockey.

Anser inte att vi kommer komma längre i den här konversationen så jag kommer ner i teamspeak om du har fler funderingar men i nuläget så stänger jag och nekar denna.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.