Jump to content
CvGaming

ban apeal [RU] Boris jerkov


Bugge
 Share

Recommended Posts

Name: [RU] Boris jerkov 

Date: Igår

Reason: Allt började för 2 dagar sen , jag var i kavala och sattes i fängelse av konstapel Ron swanson. Efter detta så "råkade" jag bugga mig ur jail vilket vad dumt gjort. Jag skriver då ett medelande till Kooben= Ron swanson som säger kontakta en admin. Jag skriver till Afriel jag råkade bugga mig ur jail, vill du ha film på det, då sa Afriel "show me" Jag skickar filmen han skriver typ inget tillbaka sen så trycker jag ner han... Sen igår så skriver admin legacy: Skriv till mig när du är tillbaka, jag gör det dom drar mig och där sitter även läskige bobbi. Ne skoja han är go men vi fortsätter snacket. Sen så spelar bobbi upp time to say goodbye och jag känner att jag är rip för något. Då säger dem att dem kommer lägga ban på mig i 2 veckor för att jag buggade ur jail. Jag säger om jag skulle bugga mig ur för att skippa jail så skulle jag väl ändå inte skriva till en admin.... Hela meningen till vrf jag skrev till admin var för att hjälpa till för det är en väg som är helt sönder buggad.. Dom bad aldrig om hjälp dock. Sen säger legacy till mig att alla som buggar sig ur jail kommer jag banna, häldre att det ser snyggt ut än att det ser förjävligt ut sa han. Men då kan vi ju ta bort alla vapen så blir det inga fler rdm ? Same shit.... Jag tycker att dom utnyttjade mig i detta läge, jag hade kunnat hålla käften och ba vara fri. Men jag sa till, tog självmord och satt mina 20 min i jail. Så jag förstår inte vrf dom lägger ban då, visst skulle jag inte säga nått och verkligen göra det, sure kör på! Men jag sa till och jag frågar afriel vill du ha film på det han sa show me så vrf inte ba ge mig en varning. Jag gillar admins väldigt mycket men nu så känns det som om dom utnyttjar mig.. Jag skulle uppskatta om vi kunde ha ett till snacka och kanske glömma detta/ komma fram till en bättre lösning? 

mvh Emil 

Link to comment
Share on other sites

Bugge snälla rara vän. Du satt och skrev till mig konstant under perioden 19:00 till 23:30 och vi talades även vid 2 gånger. 
Det här är ju uppenbarligen ett försök till att skapa någon form utav konflikt mellan spelare och administratörer så har väldigt svårt att ta din ban appeal seriöst när du redan fått ALLA dessa frågor besvarade.

För det första så "RÅKAR" man inte bugga sig ur jail. När jag byggde jail så sprang och kastade mig mot väggarna flertal gånger utan att komma ut förutom ett fåtal gånger, kanske 1/30. Vilket betyder att du mest största sannolikhet har gjort samma sak. För jag vet att du inte bara stod på basketplanen och sen RÅKADE hamna utanför jail så det där är rentav skitsnack bara. Du kom ut jail för att du försökte ta dig ur jail och det är även det som du är bannad för.. Varför afriel ber dig om film är för att han vill ha bevis på att du gjorde det första gången så att vi har något att stå på. 

Du hade mycket väl kunnat hålla käften och vara fri men då hade du säkert åkt på en längre avstängning ifall du blivit påkommen. Sen så blev även din ban förlängd då vi förklarade för dig att du inte fick spamma admin över Teamspeak då vi redan snackat med dig så det är därför den är så lång. 

Varning ger man till folk när dem brytit mot serverregler för första gången kanske, men detta är låååångt ifrån första gången du är ute på hal is Bugge. Sen har du utöver detta sagt opassande saker om både adminkåren och indivuduella admins.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.