M. Gray Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Kupa, Perss00n, Vpswede and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 fail engange där gray inte bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Just now, Pablo- said: fail engange där gray inte bra Rött område dom har Taze on sight, om han hade velat hade han bara kunnat ha skjutit dom utan att säga något tror jag Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 RP av hög klass där Gray + slavarna bland det roligaste jag sett M. Gray and Vpswede 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perss00n Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Riktigt bra Gray! M. Gray 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 fan va roligt de måste ha varit! önskade jag var en civ där M. Gray 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Men vilka stackare, Först så behöver de köra slavar och kan inte skjuta , sedan blir de probeade av polisen och får sitta i bur. M. Gray 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoLTie Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Brilliant grey, sånt här vill vi se mer av M. Gray 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now