B. Lattman Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 (edited) Hej alla! jag har tänkt efter lite och undrade ifall man/jag kunde bli support? jag kan mycket om arma/altis life och tycker om att hjälpa folk. Jag hjälper jättemånga i sidechat på altis life servern och har många kompisar jag har hjälpt och fått hjälp från. så jag undrade bara det då? hör av er och säg vad jag ska göra nu Edited February 14, 2016 by BattleMan Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Du ska kontakta Goatis om du vill bli support! Dubrovka and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted February 14, 2016 Author Report Share Posted February 14, 2016 Just now, Dubrovka said: Du ska kontakta Goatis om du vill bli support! jaså oke tack José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hejsan Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 hoppas du blir support hazzz, Elnour Isak Adam, Olsson and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 1 - 100 men lycka till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 On 14 februari 2016 at 10:25 PM, storken said: 1 - 100 men lycka till Klart att grabben ska bli support Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Hej Battleman, Just för tillfället så är du inte aktuell som support, du har spelat här alldeles för kort tid, generellt sett så acceptar vi enbart folk vi känt under en längre period, som vi vet inte skulle missbruka sin makt. Så du är mer än välkommen att söka om några månader när du varit här en längre tid och förhoppningsvis lärt känna majoriteten av folket på Cvg! Mvh Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted February 16, 2016 Author Report Share Posted February 16, 2016 5 hours ago, Jonasp said: Hej Battleman, Just för tillfället så är du inte aktuell som support, du har spelat här alldeles för kort tid, generellt sett så acceptar vi enbart folk vi känt under en längre period, som vi vet inte skulle missbruka sin makt. Så du är mer än välkommen att söka om några månader när du varit här en längre tid och förhoppningsvis lärt känna majoriteten av folket på Cvg! Mvh Jonas Ses då jonas/Bobbi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now