Jump to content
CvGaming

[Ban request] Ansikte


Kim
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

Name: Hassan

Offender-Name: Ansikte

Date: 2014-10-29

Reason: Vi var påväg från vår 6.3km trip från Salt Mines och tog en sväng förbi Sofia. I Sofia vid en ATM-maskin så dök Ansikte upp bakom oss och avlossade flera skott i våra ryggar. Han sa inget under denna tiden. Han låg på andra sidan vägen och väntade på att folka skulle dyka upp utan förvarning. RDM? 

 

Man förlorade en del på detta och det är tråkigt när folk inte håller sig till reglerna. 

 

Jag har Shadowplay recording som bevisar det hela. Om det behövs så laddar jag upp det.

 

Mvh Hassan

Link to comment
Share on other sites

Som du märker är det vi i skype som pratar, ingenting hörs från någon annan spelare. Det låter annorlunda i skype än ingame då det är olika codecs. Våra röster i skype är klara då ingame är med "burkiga"....

Link to comment
Share on other sites

Och om vi hade hört någonting hade väl någon av oss tre, som är på olika ställen kanske reagerat? Vi är alla runt ATM området. Är inte det nog med bevis så vettefan.

 

Sen tog han en bil och kvaddade den. De svarade heller inte på meddelanden och sa ingenting i spelet efterråt. Allt var bara tyst. Kallblodig avrättning. Solklart. 

 

Och med lagget i klippet, det är frames, inte ljudlagg. DU HÖR KYRKKLOCKORNA HELA TIDEN. Det är en shadowplay bugg. Det enda som laggar är skype men all ingame ljud är fortfarande där.

 

Såhär var vi utplacerade under mordet: http://puu.sh/cvbRK/adaeabff1d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det är synd att admin låter dessa kids få vara kvar på servern. Ansikte, Molgan Persson och diverse andra får göra vad dom vill utan att ni admins gör något åt det. Vad betalar dom? 

 

Det har haglat in textmeddelande angående dessa personer. Börjar bli smått pinsamt efter 4 DYGN som dom har hållt på.

Link to comment
Share on other sites

Det är synd att admin låter dessa kids få vara kvar på servern. Ansikte, Molgan Persson och diverse andra får göra vad dom vill utan att ni admins gör något åt det. Vad betalar dom? 

 

Det har haglat in textmeddelande angående dessa personer. Börjar bli smått pinsamt efter 4 DYGN som dom har hållt på.

Svår situation att avgöra då det inte är det bästa klippet jag sett.

Däremot har jag fått väldigt mycket klagomål på dessa så jag väljer att dela ut en 4 dagars ban.

Vill du ha någon bannad får du komma med bra material i fortsättningen istället för att klaga på oss, det gör det lättare.

LOCKED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.