Macke. Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 (edited) Name: [J.G] Elliot Offender-Name: [F.G] Jw Date: 2016/2/16 Reason: Åker med min bil mot kavala. Kommer fram till platsen på filmen där dom håller på att skjuta mot min kompis. Åker förbi dom säger inget till mig utan skjuter mig när jag kör. Höj ljudet under filmen Edited February 16, 2016 by JohnZetor Fick inte ditt filmen rätt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macke. Posted February 17, 2016 Author Report Share Posted February 17, 2016 Dom började med att välta min kompis lastbil (när han satt i den) Sen ropade dom ut ur bilen. men han satt kvar då hans rutor inte gick sönder (bugg eller nått) Sen när jag kommer förbi så skjuter dom mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Jag skulle vilja se ett längre klipp. Du får 24 timmar på dig att ladda upp ett längre klipp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macke. Posted February 17, 2016 Author Report Share Posted February 17, 2016 jag har inget längre klipp dock allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 5 minutes ago, JohnZetor said: jag har inget längre klipp dock allt. Tyvärr kommer jag behöva neka den här då det inte är nog med bevis eftersom videon är alldeles för kort. Macke. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts