olivertheodor Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Name: olivertheodor Offenders ingame name: F.O.F mr pink, F.O.F rocky och F.O.F knark jonte Date: 2016 02 18 ca 21:20 Reason: så jag och 2 andra (Andrejko och Gaba) körde bil och blir plötsligt stannade av en spikmatta. Jag hoppar ur med vapen och springer in i skogen för att se vem som la spikmattan och blir dödad utan någon varning eller någonting efter 3 sec så hade de dödat andrejko och gaba också som forfarande satt i den trasiga bilen. efter att vi frågar dom i side chat säger en kille att de är kända för det som hände. Vi pratade med dom i ts men det ända dom hade att säga var att vi inte hade något bevis och att det då hade sagt till oss att ta upp händerna villket ingen hörde, vi hade inte ens sätt att någon var där innan vi blev skjutna. Hoppas ni kan göra någonting åt det trots att vi inte har något bevis, om ni har några frågor antingen pma eller bara skriv som ett svar. Tack för allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted February 18, 2016 Report Share Posted February 18, 2016 Du bör ha ett bevis annars kan det nog bli svårt för någon att bedöma om det är så som du säger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivertheodor Posted February 18, 2016 Author Report Share Posted February 18, 2016 självklart förstår jag det men en admin kanske kan ha ett sorts förhör elr liknande och bedömma efter det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Hej! För att vi ska kunna göra en bedömning kring eran situation behövs en video. Det du berättar kommer att vara vinklad åt ditt håll likaså kommer personerna du lägger banreqen på kommer berätta en historia som är vinklad åt sitt håll. Därav kan vi helt enkelt inte göra något åt det. Det finns helt enkelt inte tillräckligt med bevis. Nekad! Ett tips till dig är att använda Shadowplay. Ifall du nu har ett Nvidia grafikkort. Med Shadowplay kan du spara tex de senaste 15 min ifall nu någon konstigt har skett. // Bachne och @Nordqvist Nordqvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts