Emmaah Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=KrlgQ4RqBP8&feature=youtu.be Uggmull and Vic 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 Fattar inte... Varför vill du banna dem för RDM när de har inte dödat er? Om det är något som ska hända är de ju att killen som textade dig ska bli bannad för grovt påhopp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmaah Posted October 30, 2014 Author Report Share Posted October 30, 2014 När sa jag att jag ville banna dom för rdm? Så du tycker det är okej att springa servern o kalla folk "hora" och massa kränkande saker? Har du ens sett videon helt och hållet...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Reporta individer istället för hela klanen. Vi är ca 10 pers, ingen anledning att dra alla över en kam. Håller med dig om att det här inte är okej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Lite mysko klippt bara, inga anklagelser eller så men hela klipp ger mer klarhet än ihopklippta sådana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uggmull Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Bra bevis, admins kommer nog inte ha några problem med beslut i detta fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klingiz Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Ja jag håller med Ghost, spelar med många inom R.M och de är annars väldigt bra grabbar. Men jag tycker att den som kallade dig hora inte beter sig okej alls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 Maxim är bannad i 4 veckor nu då detta är hans första ban vad jag vet. Alla försök till att övertala detta kommer leda till en längre ban. LOCKED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts