Fisk Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Daniel Macáres, G. Kasper, Bugge and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Jag kan ge dig lite flyg lektioner "gratis" ändas 10 mille för dig min vän. Och de bästa med det är att du får flyga polis helikopter med sirener på!!! Bara höra av dig på ts eller ingame Fisk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted February 19, 2016 Report Share Posted February 19, 2016 Hahaha asssååå, Precis upphämtad så händer detta Fisk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted February 19, 2016 Author Report Share Posted February 19, 2016 Just now, Tintin said: Jag kan ge dig lite flyg lektioner "gratis" ändas 10 mille för dig min vän. Och de bästa med det är att du får flyga polis helikopter med sirener på!!! Bara höra av dig på ts eller ingame det kommer nog kosta dig 10 mile i omkostnader Tintin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Fisk hade inte du tränat på att flyga ? hahahaha Fisk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now