micke32 Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Name: Mickee Offender-Name: abraham Dennis thepro Date: 2016-02-20 time: 14:20 Reason: Vi skulle råna abraham och sen satt dennis thepro uppe på berget och sköt mot oss. Och när dom skulle fly så sköt jag på dom men dom for in i safe zone ändå! https://www.youtube.com/watch?v=-8vw9CdaCnU&feature=youtu.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Da Pro Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Jag kan säga att vi var och letade efter dig i 15 minuter, men såg dej absolut ingenvart utan du bara hoppade i vattnet med 7 HP. Sen så vet jag inte hur länge Abraham stog och väntade, för det kan jag inte bekräfta utan det måste han själv förklara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 För att kunna bedöma om Abraham och Dennis har gjort fel så skulle vi behöva en 15 minuters video. Är det så att du Micke har engageat dessa 2 så gäller ju Kill on Sight i 15 minuter ifrån att sista skottet skjuts. Om ingen har tagit skott på 15 minuter så är fighten över. Så Micke du får 24h på dig att lägga upp en längre video, annars kommer den här att nekas per automatik i brist på bevis. /Nordqvist & @Bachne Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Vi har fortfarande inte fått sett någon längre video så jag kommer vara tvungen att neka den här ban requesten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts