WoXXeN Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Tjohej. Har sedan imorse inte kunnat starta datorn. Eller ja, datorn startar men inget händer. Får bara skärm tillverkarnas logga sen "No Signal" sen är det bara svart som natten. GPU:t är igång också då fläkten snurrar. Däremot går tangentbordet och mus inte igång. Någon som kan hjälpa? :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Testat byta PCI-Express plats? WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted February 22, 2016 Author Report Share Posted February 22, 2016 Moderkortet jag har har bara 1x PCI-E :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Det här hjälper nog: http://ccm.net/forum/affich-35484-monitor-gets-no-signal-computer-won-t-boot hazzz and WoXXeN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 5 minutes ago, BattleMan said: Det här hjälper nog: http://ccm.net/forum/affich-35484-monitor-gets-no-signal-computer-won-t-boot ¨Hoppas det funkar om det där va problemet. WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted February 22, 2016 Author Report Share Posted February 22, 2016 10 minutes ago, BattleMan said: ¨Hoppas det funkar om det där va problemet. Tusen tack, det fungerade! B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 (edited) 3 minutes ago, WoXXeN said: Tusen tack, det fungerade! Därför vill jag så gärna va support XD jaja varsågod och som vitx sa så kanske du ska kolla upp din dator Edited February 22, 2016 by BattleMan WoXXeN, Vitx, HedmaN and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitx Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Det kan vara så ditt morderkort kanske ge sig snart, eller är det så att grafikkort har gett upp. !Tips! lämna in datorn, Det kan vara så att du får byta grafikkort. WoXXeN and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted February 22, 2016 Author Report Share Posted February 22, 2016 44 minutes ago, BattleMan said: Därför vill jag så gärna va support XD jaja varsågod och som vitx sa så kanske du ska kolla upp din dator 43 minutes ago, Vitx said: Det kan vara så ditt morderkort kanske ge sig snart, eller är det så att grafikkort har gett upp. !Tips! lämna in datorn, Det kan vara så att du får byta grafikkort. Jo både moderkort och GPU är rätt gamla, ska köpa nya delar när jag har pengar! B. Lattman and Vitx 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now