Jamalal Posted February 27, 2016 Report Share Posted February 27, 2016 (edited) the accused player Former: [SD] Jesus now: [T.s.S] [Gen] Jesus the accusing player [Ms] Gringo?/Hedman Jag kör runt lite och så blir jag vdmad av Gringo tror jag (Han skrev efter att jag körde in i han, Även att man ser han vid en av dem röda hatchbacksen) Hedman tar då och använder att jag blivit Vdmad till att engage mig. Dettta hände även i torsdags men kunde inte ladda upp denna video pga min morsas internet som sagt innan. Edited February 27, 2016 by [T.s.S] [Ktp] Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted February 27, 2016 Report Share Posted February 27, 2016 Vi tog ju och snackade om det här. Det var typ några dagar sen och vi kom överrens att vi skulle ha kos off för felaktig engage. Och du dog aldrig efter det där Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamalal Posted February 27, 2016 Author Report Share Posted February 27, 2016 Jag dog visst? Vi snackade inte ens efter och jag respawnade. Ljug inte, Du ljög även om att Johansson sagt att han hörde när vi snackade i ts vilket vi aldrig gjorde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 I detta fallet så blir det D-Sync vilket gör att från ditt perspektiv Jesus ser detta jättefel ut. Men vi fick en liten video från Gringo som summerar att det var inte alls så fallet var. https://gyazo.com/809988d9277c182e31d9182d6e664114 Där ser man klart och tydligt skillnaden vilken betecknar att detta var D-Sync. Samma sak kan ni se här i denna tråden. Declined. // Bachne & Lite @Nordqvist! Nordqvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts