Jump to content
CvGaming

Ban request -R- Linus 2016.03.03 - 20:59


OllePollePall
 Share

Recommended Posts

 Name: Olle Skillius

        Offender-Name: -R- Linus

        Date: 2016.03.01 20.59

        Reason: Jag hade snackat med killen ett så jag litade på honom så jag hoppade på hans fyrhjuling och bad han köra mig till kavalas market. Istället sa han att vi skulle ta en åktur och körde vidare. När en spelare körde in i han sa han att vi skulle råna snubben. När vi kom till stället vi skulle till snackade vi lite till men sen helt plötsligt sa han "det här är en avrättning" och sköt mig utan någon engage som helst... Jag vill att han får en ban och att jag får mina saker tillbaka. :) Mvh Olle

Ps. Vet att han vart bannad på den förra servern han spelade på och att han innan denna händelsen tog en bil i samma svep som någon gick ut ur den.  

Videobevis: 

Edited by OllePollePall
La till Ps. delen
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag måste påstå att hela situationen blir jättekonstig. Absolut det han gör mot dig är fel. Därav kommer han få en ban på 3 dagar för RDM. 

DOCK! Ni får absolut inte råna/döda/samarbeta tillsammans om ni nu inte är i samma gäng och bär samma gäng tag. TEX som de i Unknown har gäng taggen "[?]". 

Så nästa gång du loggar in Olle så bär en gäng tag relaterat till ditt gängs namn. Sedan ber du alla i gänget göra samma sak så ni sedan kan spela tillsammans.

ACCEPTED!

// Bachne 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.