Jump to content
CvGaming
  • 0

Spyglass/no session?


Swagmeister71
 Share

Question

Hej hej,

I forrgar slutade Altis life att funka for mig, jag far ett meddelande att "Spyglass is seeing you, och att jag har cheats, och sen blir jag kickad fran servern....

Har avinstallerat och installerat om spelet 3 ggr nu, men det funkar anda inte....

Jag har aldrig haft cheats, och tanker aldrig anvanda cheats, sa jag kollade mad admin pa servern och han sa att det beror pa mina installerade mods och ev. mina subscriptions i Workskhop, eftersom spyglass kan tro att dessa ar cheats, sa jag avinstallerade allt utom det som kommer med automatiskt, plus DLC.

Men det funkar lika forbannat inte....alla forslag och ideer ar mycket valkommna.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Har du kollat så att du inte har saker i launch options som kan orsaka det? Kan vara att du har följt en guide som har sagt till dig att skriva in modsen där.

Annars kontakta mig på TeamSpeak så ska vi nog kunna lösa det! :)

ip: ts.cvgaming.net

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 minutes ago, Hustle said:

Har du kollat så att du inte har saker i launch options som kan orsaka det? Kan vara att du har följt en guide som har sagt till dig att skriva in modsen där.

Annars kontakta mig på TeamSpeak så ska vi nog kunna lösa det! :)

ip: ts.cvgaming.net

Super nice, ska kolla och om det inte funkar sa provar jag ts, bockar och tackar for snabb respons.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.