B. Lattman Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 (edited) okej, nu på forumet heter jag K. Spontan, tack V1RRE, så jag tänker fortfarande på vad jag ska ha för nytt IGN, men jag undrar.. tycker ni jag ska ändra forum/ign namn varje månad elr nått? Skriv era fina ideer och kommentarer här <3 Tack också för alla roliga och fina ideer ni gav mig jag använder dom säkert nångång Edited March 17, 2016 by K. Spontan V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Ett tips är ju att ha samma namn en längre tid så du får en egen identitet och att folk känner igen dig B. Lattman, chebbi, Halffinger Pete and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Byt till B. latteman det är mycket häftigare, du kan få 3 vapen i veckan om du heter det. Hejsan, hazzz, Elnour Isak Adam and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 K. Spontanitet B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Som Kooben skrev, bästa är att hålla sig till ett namn och skapa sig ett rykte med de namnet, så folk vet vem du är. Sen är det även svårt för polis och medic cheferna att analysera ditt RP och beteende om du byter namn stup i kvarten om du senare skulle vilja gå med i nån av dom fraktionerna. kooben and chebbi 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 17, 2016 Author Report Share Posted March 17, 2016 aa ni har rätt, jag sticker med mitt namn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 6 minutes ago, K. Spontan said: aa ni har rätt, jag sticker med mitt namn Vars nånstans? hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 17, 2016 Author Report Share Posted March 17, 2016 37 minutes ago, Bartowski said: Vars nånstans? ingenstans XD jag menar att som sitta fast med namnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 6 minutes ago, K. Spontan said: ingenstans XD jag menar att som sitta fast med namnet Du har fortfarande chansen att byta till mitt förslag, gör det innan det blir försent Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 17, 2016 Author Report Share Posted March 17, 2016 3 hours ago, Dubrovka said: Byt till B. latteman det är mycket häftigare, du kan få 3 vapen i veckan om du heter det. jag ska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 18 minutes ago, Dubrovka said: Du har fortfarande chansen att byta till mitt förslag, gör det innan det blir försent Dubrovski! Ger du inte honom 3 vapen i veckan och missar någon vecka så kommer jag ta vapen från ditt hus och ge honom! Och då väljer jag vilka 3 vapen han kommer få av dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 17, 2016 Author Report Share Posted March 17, 2016 hehe lol Dramatiskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Just now, Mikhailov said: Dubrovski! Ger du inte honom 3 vapen i veckan och missar någon vecka så kommer jag ta vapen från ditt hus och ge honom! Och då väljer jag vilka 3 vapen han kommer få av dig Oj någon som är lite väl glad över att få tillgång till ALC Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 4 minutes ago, Dubrovka said: Oj någon som är lite väl glad över att få tillgång till ALC Ser ba till att du håller vad du lovar! Du lovade att boosta mig i rocket league, men int gjorde du de inte chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now