hazzz Posted March 17, 2016 Report Share Posted March 17, 2016 Name: hazzz Date: Vet ej då ingen pratat med mig Reason: Tjo blev bannad utan min vetskap för "leaking information about raids". Det var så att när jag blev av med min polislicens så började jag lira med Mayans varpå Hedman visste att vi skulle raida honom så han frågade om det var sant osv och jag sa, ja det är det och så berätta jag även att det var jag som "fixade" det. Skulle gärna vilja ha en unbann då jag inte tycker att bannen gick rätt till! Den som bannade mig var Jonas aka. Bobbi.R Jamalal, Kafarov, Joel and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazzz Posted March 17, 2016 Author Report Share Posted March 17, 2016 Kan tillägga att bannen är 2 månader lång Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 Även om han säger "jag vet att dem kommer raida mig" så gav du honom informationen att det faktiskt var så. Du bekräftade alltså de han misstänkte vilket då öppnade upp för honom att flytta sakerna. Att ta med sig information ifrån A.P.D och se till att personen hinner flytta allt timmar innan raid är inget som är okej. Du är välkommen tillbaka när bannen löpt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts