Jump to content
CvGaming

Ban req [UF] Kurre Ugur


simonzx
 Share

Recommended Posts

      Name: *[IVN] Simonzx* 

        Offender-Name: *[UF] Kurre Ugur*

        Date: 2016-03-18 <17:10>

        Reason: Först så jagade dem oss och tillslut så vdmade dem oss. Dem vägrar snacka om det med oss vi har skickat videon till dem men dem säger att de gjorde rätt. 

Link to comment
Share on other sites

Hejsan, tråkigt att du tycker så här. Jag har sagt till dig och [U.F] Don har också sagt det till dig. Vi vill gärna prata över det via TeamSpeak. Det var också inte meningen att det skulle bli VDM. Det ända jag försökte var att stanna er, eran bil var fullt kapabel till att åka vidare. Jag tyckte det skulle vara fult om jag hoppa ur och engage. Men då hoppar din kompis ut och skriker. Jag uppfatade ingenting av vad han sa och jag tyckte det lät som en engage. Då hoppar jag ur bilen och engage tillbaka för att vara säker och blir snabbt skjuten direkt efter. Ni kunde ha åkt vidare men ni stanna. Som sagt vi finns i TeamSpeak att prata med, onödigt att ni tycker att ban req på det här är nödvändigt när ni inte ens har kommit TeamSpeak. Suttit och väntat på att ni ska komma. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Kurre Ugur said:

Hejsan, tråkigt att du tycker så här. Jag har sagt till dig och [U.F] Don har också sagt det till dig. Vi vill gärna prata över det via TeamSpeak. Det var också inte meningen att det skulle bli VDM. Det ända jag försökte var att stanna er, eran bil var fullt kapabel till att åka vidare. Jag tyckte det skulle vara fult om jag hoppa ur och engage. Men då hoppar din kompis ut och skriker. Jag uppfatade ingenting av vad han sa och jag tyckte det lät som en engage. Då hoppar jag ur bilen och engage tillbaka för att vara säker och blir snabbt skjuten direkt efter. Ni kunde ha åkt vidare men ni stanna. Som sagt vi finns i TeamSpeak att prata med, onödigt att ni tycker att ban req på det här är nödvändigt när ni inte ens har kommit TeamSpeak. Suttit och väntat på att ni ska komma. 

Vi tar det över ts sen ska på fotbolls match nu så kommer ungefär hem 20:00

Link to comment
Share on other sites

*Update 2015-12-25 20.00*

If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned.



Som jag sa till er på TS så är de egentligen inte okej att markera tråden med "löst" efter att man lagt upp den. Kommer låta de gå för den här gången men i framtiden så kommer jag inte acceptera de.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.