Kafarov Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 Name: [Medic] Kafarov Offender-Name: [AMF] A. Dimitri Date: 2016-03-22 - <21:45> Reason: Jag åkte och skulle reviva [RU] Boris Jerkov, mitt i reviven kommer [AMF] A. Dimitri och säger till mig ''Sluta reviva!'' detta är alltså inte ett ultimatum. Jag förklarar då för honom ''Medics kan inte avbryta revives!'' och får sedan ett skott i skallen. Så han har alltså ingen rätt att skjuta mig då han inte gett mig något ultimatum och han sa till mig att sluta revive mitt i en revive vilket inte går då medics inte kan avbryta! Evidence: Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 (edited) Vet jag sa åt honom att han måste ju ge ett ultimatum Och han trolla jävligt mycket skulle jag säga. / O.Kranizug Edited March 22, 2016 by Obbe Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 23, 2016 Report Share Posted March 23, 2016 [AMF] Dimitri bannad 3 dagar för RDM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts