J. Stalin Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Request Information Name: *Your in-game name* [WL] J. Stalin Offender-Name: *Offender's in-game name* [T.I.A] Alexander Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 22:00 3/26/2016 Reason: HAR FAN FÅTT NOG NU! inte första gången dem rdmar denna veckan. Vi har inte lagt ban req tidigare då vi inte orkat men nu j**lar har man fått nog... Bevis: http://plays.tv/video/56f7040c0d56d58a25 Vpswede, Obbe and Svedin 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Han har ju sagt att han står för refound varför vill ni inte snacka Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted March 26, 2016 Author Report Share Posted March 26, 2016 1 minute ago, simonzx said: Han har ju sagt att han står för refound varför vill ni inte snacka Hade vart en helt annan sak ifall detta vart första gången, 5 gånger då äre nog bobin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikern Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Ok, så här var det vi var i fight med snuten och du kör nära marken precis vid zonen då en polis heli redan hade kört där 20sek tidigare och helin hade inte laddat riktigt för mig så den var svart så jag började spreja och träffade dig har erbjudit refound är ledsen för det som hände men fattar inte att du skriver att vi har rdmat flera gånger denna veckan vi har knappast spelat denna veckan då en utav våra killar blev bannade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted March 26, 2016 Author Report Share Posted March 26, 2016 1 minute ago, Magikern said: Ok, så här var det vi var i fight med snuten och du kör nära marken precis vid zonen då en polis heli redan hade kört där 20sek tidigare och helin hade inte laddat riktigt för mig så den var svart så jag började spreja och träffade dig har erbjudit refound är ledsen för det som hände men fattar inte att du skriver att vi har rdmat flera gånger denna veckan vi har knappast spelat denna veckan då en utav våra killar blev bannade. 1. Man ser lätt ifall det är en Polis heli 2. Så fort du kollar mot en Polis/MEdic så får du tag... Fattar inte riktigt hur du tänker nu.,... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikern Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Jag vände mig och såg en heli tänkte inte riktigt på tag i den stunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Men fattar inte hur du tänker varför ska du behöva ljuga????? Vi har knappt spelat denna veckan så du kan inte komma o säga att vi har rdmat 5 gånger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 [T.I.A] Alexander bannad 3 dagar för RDM. Alexander du får lära dig och tagga folk för att se vem det är, de är du som har ansvar för vem du skjuter. Om du är osäker så skjut inte alls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts