Jump to content
CvGaming

RDM [T.I.A] Alexander


J. Stalin
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: *Your in-game name* [WL] J. Stalin

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [T.I.A] Alexander

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 22:00 3/26/2016

        Reason: HAR FAN FÅTT NOG NU! inte första gången dem rdmar denna veckan. Vi har inte lagt ban req tidigare då vi inte orkat men nu j**lar har man fått nog...

Bevis: http://plays.tv/video/56f7040c0d56d58a25

Link to comment
Share on other sites

Ok, så här var det vi var i fight med snuten och du kör nära marken precis vid zonen då en polis heli redan hade kört där 20sek tidigare och helin hade inte laddat riktigt för mig så den var svart så jag började spreja och träffade dig har erbjudit refound är ledsen för det som hände men fattar inte att du skriver att vi har rdmat flera gånger denna veckan vi har knappast spelat denna veckan då en utav våra killar blev bannade.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Magikern said:

Ok, så här var det vi var i fight med snuten och du kör nära marken precis vid zonen då en polis heli redan hade kört där 20sek tidigare och helin hade inte laddat riktigt för mig så den var svart så jag började spreja och träffade dig har erbjudit refound är ledsen för det som hände men fattar inte att du skriver att vi har rdmat flera gånger denna veckan vi har knappast spelat denna veckan då en utav våra killar blev bannade.

1. Man ser lätt ifall det är en Polis heli

2. Så fort du kollar mot en Polis/MEdic så får du tag...

Fattar inte riktigt hur du tänker nu.,...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.