Jump to content
CvGaming

Ban req SS Sputnik 2016-03-31 - <01.00-01.30~>


Tewo
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: *[D.M] Pablo Gonzalez*

        Offender-Name: *SS Sputnik*

        Date: 2016-03-31 - <01.00-01.30~>

        Reason: Jag och José Gonzalez åker genom en poliskontroll, vi blir beskjutna så vi gasar på genom kontrollen, det ligger spikestrips på marken så bilen fastnar, så vi hoppar ur bilen och lyckas skjuta 3 av personerna, (alla var SS, dock så var det en eller fler som egentligen tillhörde BDC och lämnade och joinade BDC igen, tillhör inte riktigt storyn), men iaf, så Sputnik kommer dit och skjuter mig utan att se min tag eller liknande, jag antog att han bara skulle passera och inte tillhörde fighten, han sade inget utan bara tittade på mig och sköt. http://plays.tv/video/56fd4e0ab98bc6d95f/rdm-ss-sputnik

Dom försökte sedan hävda att det var polis som sköt mot oss och att det inte alls var dom.

Link to comment
Share on other sites

Värt att tillägga: hans polare kunde ju inte ha hunnit säga vad vi hette så om han faktiskt fick skjuta mig onsight så var det väl ändå failrp om hans polare sa till honom medans dom var döda?

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Ifall ni nu har krig mot SS i detta fallet så gör han inget fel i att skjuta dig? Förstår inte riktigt vad du menar.

Sedan måste jag bara flika in att genom att sikta på personen och trycka på "§" knappen så ser du vad han heter uppe i högra hörnet!

Du har 24/h på dig att lägga upp en video där jag faktiskt kan se hela situationen och att han faktiskt gör fel. Annars kommer denna att bli declinad per automatik för lackc of evidence!

 

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.