v.pUTIN Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Appeal Information Name: *Your in-game name* (optional: guid) [L.Z] Hernandez Barrón Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-03-31. Klockan 22:20 Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.' Vi i Los Zetas var i fight med Mayans, Och som vanligt i alla fight så brukar det komma ett X antal Medics till platsen där folk skjuter. Jag hade personligen hotat Patrik.S(Som var medicen på plats) ingame på plats via direct chat, Sen att han väljer att börja ressa Mayans är hans val. Vilket gjorde så att jag fick döda han ett par gånger, Sen att Thore kommer och ressar sina döda kollega som hjälpte Mayans gör så att jag skjuter ihjäl han med. Vill gärna få berättat för mig var reglen står att jag måste hota varenda medic på plats? Sen att det medics som sitter i samma teamspeak inte sitter och förklarar läget förvarandra är inte mitt problem.. Denna lilla fina historien om att jag hade hotat Patrik.S kan han stå för. Kommer befinna mig i TS så bara att skriva om någon(Bracket) vill förklara för mig:) v.pUTIN, Bugge, Alvaréz and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 Kommer att ta bort denna bannen för obvious reasons. Till saken hör att Patrik.S blev dödad 3 gånger inom loppet av 25 MINUTER! Utan att ha blivit ressad. Alvaréz and Thore 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts