Jump to content
CvGaming

Är detta tillåtet?


Ramel
 Share

Recommended Posts

  Name: [T.W.C.B] Daryl

   Offender-Name: Russian Federation

   Date: 2016-4-9 <Approx 18:20 Saturday>

Vi körde runt lite och letade efter folk att råna och då började RU följa efter oss. Vi lekte runt med dom lite grand sen saktade vi in och stannade för att vända om och då körde RU in i oss. Mina polare och jag hoppade ut och sa ta det lugnt det var VDM dom säger inte mycket. Jag sätter mig då ned och reparerar bilen. Jag blir då engagade och fighten börjar.

https://www.youtube.com/watch?v=C37R51A4ZdQ&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Okej. Man kan se att eran förare först svänger vänster ut mot vägen och sedan av  från vägen.. Detta gör det ganska svårt för våran förare att se vart han ska ta vägen. I detta fall valde han att svänga av vägen och så klart gjorde du okcså det.. Detta gjorde så att det blev en "vanlig" krock.. Sedan engage en av våra gubbar då de var trötta på hur ni körde... Men vi väntade till ni skjöt första skotten dels för vi visste inte om ni hade hört engagen och för att det blev en krock... Då ni sköt accepterade ni fighten och striden började.

 

Hur vi såg det. Och här ser man att våran förare försökte undvika en krock.. Men det blev det ändå https://www.twitch.tv/buggeeee/v/59593176 Tack :) 

Link to comment
Share on other sites

Enligt mig så krockar ni olyckligt nog. De ser verkligen inte ut som att [R.U] gör det här med flit eftersom han faktiskt försöker undvika en kollision men du svänger fram och tillbaka & därav är det ingen VDM. 

Sen kan man tycka att det är rätt lågt att engagea efter en olycka som denna men det är inget som är emot server reglerna.

Declined. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.