Jump to content
CvGaming

Gäng ide Respons uppskattas


Jackson
 Share

Recommended Posts

Tjena, många av er vet iaf vem jag e. använder TS namnet Jax men byter ingame namn lite för ofta ;) jag har funderat på att starta ett gäng som är emot allt olagligt och som stöttar de civila som försöker köra lagligt. (Detta betyder inte att vi  ska låta snuten trampa på oss]men tänkte att detta kunde tillföra fler RP situationer på servern eftersom nästan alla gängen är för olika delar av det olagliga men rånar nästan alla som kör lagligt. och stötar NLA men " farmar" snuten. tycker det vore kul om man kunde få ihop en grupp som gick lite åt andra hållet. men men vill bara se om någon är intresserad av detta eller om det finns någon som äns tycker att det e en rolig ide :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Vpswede said:

Låter som en kul ide, vad hade du tänkt dig för gear ni ska köra? äre rook eller full gearat?

full gear givettvis men inte när lagen är närvarande till att börja med så man hinner bygga upp en relation :)

Edited by Jackson
Link to comment
Share on other sites

Har själv tänkt på något liknande, dock tänkte jag mig mer åt "vigilante" hållet. Vara folkets skyddare då polisen kanske inte kan få vissa uppgifter gjorda inom lagens ramar. etc.

Har det blivit något gang än? Är gärna med, känner att den "snälla" spelstilen är mer för mig :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.