DompaN Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Name: [T.C] jayson Offender-Name: [ss] niklas Date: 2016-04-15 tid ca 22:30 Reason: jag engagea o han hoppar över väggen. Vpswede and Caveman - Phille 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiklasE Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 (edited) Okej, jag visste inte om denna regel eftersom det inte har varit På någon annan server jag har kört på. Om du inte får hoppa över saker varför har hopp har en början? Edited April 16, 2016 by NiklasE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 15 minutes ago, NiklasE said: Okej, jag visste inte om denna regel eftersom det inte har varit På någon annan server jag har kört på. Om du inte får hoppa över saker varför har hopp har en början? Man får hoppa över saker fast inte saker som är länge än en själv för det är lack of rp DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 16, 2016 Author Report Share Posted April 16, 2016 9 hours ago, Olsson said: Man får hoppa över saker fast inte saker som är länge än en själv för det är lack of rp aa precis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Jag låter @NiklasE komma undan med en varning den här gången, sker detta igen så kommer vi att bestraffa de. Som dem nämnt här tidigare, du får inte hoppa "över" saker i strid då man faktiskt hoppar igenom muren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts