Jump to content
CvGaming

Ban req drott


Scuba
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [Kontrollant] Scuba

        Offender-Name: [B.D.C] Drott

        Date: 2016 04 29- 15:30

        Reason: Jag  åker till kavala cp som kontrollant. När jag kommer dit hör jag inga skott och möts av en skadad person. Jag hjälper han medans en annan kille skriker idiot mot oss. Som kontrollant vill jag veta vad som försiggår  så jag går upp och kollar. 2 sekunder efter visat mitt huvud får jag ett skott i huvudet. Fick ingen varning utan fick bara ett skott i huvudet. Vaknar sedan upp så här (lootad) https://gyazo.com/62474d4a9d8b63027cacf3cda86eb24b då min berett, rook 40 plus mags samt mina nv vart tagna

Bevis: 

 

Link to comment
Share on other sites

Omen wow... Vi va i krig mot cv-d och då går du upp i mitt torn som jag håller. Jag skjuter ner dig för jag tror det är en cv-d. 

Jag skrev även till dig att jag är ledsen och att du var i crossfire. Hur kunde du inte märka att det var full vev mot mig i det där tornet? 

JAG LOOTA DIG INTE?! Jag tvär dog precis efter det av cv-d.

Notera! Man hör även hur jag säger "OJ" precis efter jag döda dig för att jag fatta att det var fel kille.

 

Edited by DraapzHD
Link to comment
Share on other sites

Mycket riktigt att du dog för att combat logga. Varför sköt du inte bob då? Du hade dessutom all tid i världen att se att jag var någon annan då jag kommer dit i en suv och stannar ett tag för att hjälpa bob, jag tror du hade rätt så lätt kunnat få tag.

Link to comment
Share on other sites

Omen skämtar du?! Jag hoppas inte du var serös...

Jag var ensam kvar i BDC Med en rook... 5-6 CV-D satt och bara kollade på mitt torn och väntade på att jag skulle sluta ligga ner. klart som fan jag inte kan resa mig upp för att kolla taggen.

Han där bob var där innan allt så han visste jag fanns i närheten och han hade inget vapen. så jag antog att det var han som gick upp första gången.

Den där combat loggen som du snackar om. Redan löst det med Cv-d, mitt game frame droppa till det tillslut crasha undertiden jag var död. 

Inga problem emd att refunda dig med om det ska vara så himla farligt.

Edited by DraapzHD
Link to comment
Share on other sites

Det skulle du skrivit tidigare, jag la upp en ban req och den ska admins eller mods besluta. Hade du velat refunda skulle du tänkt på det något tidigare, det är lätt att vara efterklok.

Link to comment
Share on other sites

Jag skrev "förlåt trodde det var cv-d" till dig efter detta.

OM du då hade svarat att du ville ha en refound skulle jag fixat det utan problem eftersom jag visste att jag döda fel person.

okok jag fattar om du blir sur över att jag döda dig men än ban req... för det här? Tycker det är lite väl hårt eller vad säger du Scuba?

Link to comment
Share on other sites

If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned.

[B.D.C] Drott Banned 3 days for RDM

// Imlay

Link to comment
Share on other sites

  • Imlay locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.