Jump to content
CvGaming

Ban req. [SMR] 19:16 29/4


A.Almkvist
 Share

Recommended Posts

 Name: [K.A] A.Almkvist

        Offender-Name: [SMR] Cpt-Svenne, [SMR] John, [SMR] Hugo

         Date: 2016-04-29 - <19:16>

        Reason: Jag Viktor, M.Price skulle råna vid iron/copper tradern vid kavala, vi märker SMR åka runt och vi intar platser för att råna dem. Cpt-Svenne vdmar och skriver väldigt otrevliga saker i efterhand (blir till och med kickad för sitt språk), John är också väldigt otrevlig i Side i efterhand och jag tycker även han försöker VDMA mig (?), Hugo stöttar dem i konversationen med ännu mer fula ord och fraser. John skriver även  hot om att ta reda på min ip och det tycker jag är ett väldigt allvarligt hot. Här är videon: https://www.youtube.com/watch?v=2dnoIdkCi2c 

Tycker det var väldigt önodigt att göra som dem gjorde.

 

//[K.A] A.Almkvist

Medverkande K.A medlemmar: Viktor och M.Price

Edited by A.Almkvist
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Bachne said:

Hej!

Jag kan endast se halva videon, dvs tills [N.L.A] Personen skriver till dem i side. du kan inte på något sätt fixa så jag kan se allt? :)@A.Almkvist

//Bachne

Hmm, konstigt själv ser jag hela videon utan problem, men engagen startar 03:20 då jag är kass på editing. Videon ska vara fixad nu. @Bachne

 

// [K.A] A.Almkvist

Edited by A.Almkvist
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Hela SMR snälla lägg ner. Så jäkla onödigt!

[SMR] John är bannad 7 dagar för bad behavior.

[SMR] Hugo 2 dagar för vdm och Bad behavior.

[SMR] Cpt-Svenne 2 Dagar för vdm och Bad Behavior.

Dock bör ni slipa lite på engagen! @A.Almkvist 

Läs reglerna kring engage igen så ni vet hur ni ska agera lät som vissa av er var osäkra kring det.

Och som ni säger så är VDM ALDRIG tillåtet.

//Bachne & @Imlay

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.