Jump to content
CvGaming

Ban request on B.D.C


Joel
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: *Your in-game name* [Ms] Joel

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [B.D.C]

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-05-08

        Reason: Jag blev rok RDM:ad sedan efter det skjuter dom min polare dock ingen video på de. Bevis: https://vid.me/OR7p

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DraapzHD said:

Jag vill att Bachne svarar på denna eftersom vi snacka ts med han och han vet vad som egentligen hände.

aa fast vilken admin/mod som helst kan ju svara på den eller, det ända han sa till oss var att det var onödigt att lägga ban req dock tycker inte jag det pågrund av eran attytid ni hade. Jag vill att vilken admin/mod som helst svara på denna.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ramel said:

Alltså det där är inte RDM eftersom du stal deras bil och så vitt jag vet så ger det dig fortfarande kos om du har någon annans bil

Till att börja med så kan jag säga till dig att det inte alls stämmer. Dom ända som har KOS på sina egna fordon är APD. Och sen har NLA KOS på sina Ifrits. Civila har inte KOS på något av sina egna fordon, alltså måste det inledas som vanligt med en engage annars är det en RDM.

 

Jag låter @Bachne ta ett beslut om denna då han verkar pratat med andra parten och mer insatt i detta.

Låser tråden så länge.

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic

Hej!

För det första får jag be om ursäkt, jag har helt enkelt glömt av att svara på denna därav har det tagit så långt tid sorry for that!

 

Men till banreqen, jag och @Imlay tycker båda att denna banreqeusten är riktigt löjlig. Som jag sa till dig när vi pratade innan du la upp den Joel så kan det klassas som trolling om man upprepande försöker ta en annans fordon på så vis att vänta på tills den låser upp och ska hoppa in kontra att du hoppar in i stället. 

Ban reqen kommer att NEKAS!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.