Jump to content
CvGaming

Banappeal - Nemo - [?] Nemo


Elnour Isak Adam
 Share

Recommended Posts

Skriver denna åt Nemo då han inte har tillgång till Forumet!!

Name: [?] Nemo

Date: Runt Februari

Reason: Jag blev bannad för att ha laggt upp oseriösa posts på forumet och även sagt respekt lösa saker om admins. 
Det som hände var att många i Unkown blev trötta på cvgaming inkulsive mig. Så vi bestämde oss för att ta en paus från cvgaming. (Några av oss) 
Så vi gjorde några hejdåposts vilket kanske inte var så seriösa. I samma veva som vi skrev dom så pratade vi lite skit om adminsen på cvgaming och vad vi tyckte om dom.
Nu har jag varit bannad i ca 3 månader och jag ångrar det jag gjorde. Jag has spelat ca 2000h på servern och jag ångrar det jag gjorde och att jag skulle järna komma tilbaks om man får.

Det som hände var att jag blev trött på att spela arma. Så jag pratate med några andra i unkown om hur jag kände och vi sa till varnadra att vi var trötta på att spela arma.
Senare på kvällen så visste vi inte vad vi skulle gjöra så vi började göra hejdå posts och jag hade tänkt komma in lite då och då och prata med folket. 
Just då satt vi och pratade om cvgaming och admins om hur vi tyckte det gick för servern. Då var det någon som satt i kanalen och spelade in det vi sa. 
Jag var nog en av dom som hade störst mun just då och jag sa nog lite för mycket om hur jag kände och lite sånna saker. Och varför jag sa alla saker var för att jag var väldigt arg över något
minns inte vad det var rikigt men jag vet att jag var arg på admins och på cvgaming. 

Det var inte tänkt att någon av oss skulle bli permbannade eller att vi skulle få en ban överhuvudtaget. Jag längtar tillbaks till cvgaming och vännerna man har där. 
Jag kan säga att jag förstår er om ni är arga på det jag gjorde och det jag sa men jag ångrar det och längtar tillbaks till cvgaming.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

After some discussions in the admin team we have decided to decline your ban appeal.

We do not think what you did is acceptable, disrespecting the community, staff and players in general. And the fact that we got a video like you just said doesn´t make your chances better, with that said, there is no point for you to make a ban appeal the nearest 6 months, after that you are more than welcome to make a new one.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.