Chang Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Finns det några gamla ATF:are kvar på servern?? Tintin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 aa bror alltid!// ATF Tintin Chang and Olsson.RetardoOo 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Aa era motståndare: [TD] Broccolimannen xD Chang, Olsson.RetardoOo and LEIF 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Eller [A.T.F] Xonrad som var med i 15 minuter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 3 hours ago, Zacharias said: Aa era motståndare: [TD] Broccolimannen xD ToffelDjuren ja, varför startade vi krig från första början ens?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 1 hour ago, Kafarov said: Eller [A.T.F] Xonrad som var med i 15 minuter Dig kommer jag inte ens ihåg , sorri haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 4 hours ago, Tintin said: aa bror alltid!// ATF Tintin You never stop huh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Just now, Chang said: Dig kommer jag inte ens ihåg , sorri haha Haha jag förstår det, tror dock jag kommer ihåg ditt namn eller något Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 Just now, Kafarov said: Haha jag förstår det, tror dock jag kommer ihåg ditt namn eller något När var du med? var det innan eller med Gusten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Just now, Chang said: När var du med? var det innan eller med Gusten? Tror det var mellan Juli-Augusti... Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 Just now, Kafarov said: Tror det var mellan Juli-Augusti... Det var nog med Gusten och Emmah å Max då tror jag (Och Booodddddiiiiieee, Floppan, jag och Viktor) Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 Jag var killen med jätte ljusa rösten, som älskade pdw silencers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted May 14, 2016 Author Report Share Posted May 14, 2016 15 minutes ago, Tintin said: Jag var killen med jätte ljusa rösten, som älskade pdw silencers. mm... Dig kommer jag ihåg Tintin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now