BorgenErik Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 Name: Hassan Kahida Date: 2-3 månader sen. Reason: Blev permabannad utav att jag dupeade items för jag tyckte det var coolt och ville tjäna pengar. Ångrar mig dock något oerhört nu i efterhand och undrar hur fan jag tänkte. Är väldigt ledsen och ber om förlåtelse till dom drabbade som köpte dom items jag dupeat. Cvg var absolut den bästa roleplay servern på Arma III! Jag undrar nu om jag skulle kunna bli unbannad då jag inte har någon som helst tanke på att fuska mig till grejer igen för det var bara idiotiskt. Har nu kört på en amerikansk roleplay server och har lärt mig en massa nya grejer och fått förståelse för spelet och insåg också att det är mycket roligare att spela utan att fuska. Så nu frågar jag en gång för alla. Skulle ni admins kunna unbanna mig igen då jag saknar cvg som satan. Jag vet att er tillit till mig kan vara på 0 men låt mig bygga upp det och visa vem jag egentligen är! Mvh Hassan Kahida. Trym Olstad 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 För att kunna kolla vem du är ... Vad är ditt playerid? BorgenErik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 @Afriel 76561198136062404 Afriel, BorgenErik and chebbi 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 After some discussions in the admin team we have decided to decline your ban appeal. BorgenErik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts